A Balance Universal Kft. 2010-ben alakult, egy több cégből álló cégcsoport részére teljeskörű adminisztratív szolgáltatást nyújtó társaság 2005 óta együtt dolgozó csapatából.
Regisztrált mérlegképes könyvelőink azonosító számai: PM116323; PM132268
Adótanácsadói regisztrációs szám: 2115670
2012.decemberében megalapítottuk a Balance Universal Kft. csapatával és tevékenységi körével megegyező, alanyi mentes, így áfa mentes számla kiállítására jogosult Balance Universal Consulting Bt-t. |
Vállalkozásunk két fő tevékenységi területe: a számviteli szolgáltatás (könyvelés, bérszámfejtés, könyvelt anyag számviteli és adózási ellenőrzése) és a tanácsadás (cégalapítás előtti tanácsadás, üzleti és marketing tanácsadás, coaching).
Ügyfeleink között egyaránt vannak civil szervezetek és egyéni vállalkozók, de zömében kettős könyvvitelt vezető Bt. és Kft. Társaságok könyvelését végezzük, több esetben cégcsoportként. Tevékenységüket tekintve Ügyfeleink között található kis és nagykereskedő társaságok, csomagküldő web áruházak, éttermek, utazási irodák, gyártó tevékenységet végző és szolgáltató cégek is. Széleskörű a tapasztalatunk az építőipari tevékenységek könyvelésében. Csapatunk építőipari beruházás generálkivitelezői cégcsoportját könyvelte 2009-2011 között, teljeskörűen. 2011-től végezzük társasházak építésével, értékesítésével foglalkozó cégcsoport teljes körű könyvelését. Nagykereskedelmi tevékenységet végző vállalkozás ügyvitelében minden Kollégánk szerzett gyakorlatot.
Mind középvállalkozások, mind a mikro- és kisvállalkozások terén rendelkezünk szakmai tapasztalattal a cégbejegyzéstől a végelszámolásig. Adóellenőrzési gyakorlatunk igen sokrétű. Adóhatósági ellenőrzések során az általunk könyvelt, rendezett időszakra és felelősségünkre az Adóhivatal megállapítást nem tett. Jelenleg a kisebb Társaságokat az RLB ügyviteli szoftverben, a nagyobb cégcsoportokat a Novitax vagy a KVL integrált ügyviteli szoftverben könyveljük, vezetjük analitikus nyilvántartásait. Könyvelési kapacitásunk még nem teljesen kihasznált, így felelősséggel tudunk további ügyfeleket vállalni. Web áruházi tevékenységet végző ügyfeleinknek speciális árajánlattal állunk rendelkezésére.
Társaságunk alakulásától kezdve könyvelői felelősségbiztosítással rendelkezik és tagja a szakmai szervezeteknek.
A NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában a Balance Universal Kft. és Balance Universal Consulting Bt. is szerepel.
Számviteli szolgáltatásaink:
A számviteli szolgáltatások keretében vállaljuk cége havi kettős könyvelését, a bérszámfejtést, munkaügyi és társadalombiztosítási ügyintézést, adóbevallások elektronikus elkészítését és elektronikus benyújtását, egyéb hatósági adatszolgáltatást, a számviteli törvény szerinti éves beszámoló összeállítását, számviteli és egyéb szabályzatai elkészítését, analitikus nyilvántartások vezetését. A klasszikus könyvelőirodai szolgáltatást már keveslő Ügyfelek számára segítséget tudunk nyújtani saját ügyviteli rendszerük kiválasztásban, bevezetésében, felügyeletében.
Könyvelő irodánk előnyei:
Vállalkozásunk előnye a sokrétű szakmai tapasztalattal rendelkező, összeszokott, hatékonyan dolgozó csapat, akik elkötelezettek a munkájuk iránt. A folyamatosan változó üzleti környezetben naprakész adózási, pénzügyi és marketing ismeretekkel rendelkezünk, melyeket Ügyfeleink érdekében hasznosítunk.
Irodánk a legkorszerűbb informatikai eszközökkel felszerelt, elektronikusan tudjuk fogadni és küldeni, tárolni és elérni az adatokat, dokumentumokat. Skype elérhetőségünkön ingyen hívhat minket. Informatikai hátterünk segítségével távolabb élő vagy nagyon elfoglalt Ügyfeleinkkel is közvetlen kapcsolatot tudunk tartani. Az általunk használt ügyviteli szoftverekkel rugalmasan tudjuk követni az ügyfél információs igényeit.
Széleskörű szakmai kapcsolati háttérrel rendelkezünk, munkánkat ügyvéd és könyvvizsgáló segíti, így a cégalapítás és a könyvvizsgálat elvégzésében is tudunk segíteni.
Egyaránt vállaljuk gyártó, kereskedő, szállítmányozó, nonprofit szervezetek könyvelését. Komplex bér-, tb elszámolás, munkaügyi szolgáltatásunk igénybevételével költséghatékonyan oldhatja meg cége havi, a munkavállalókkal kapcsolatban felmerülő adminisztrációs teendőit.
Irodánk a Budán a XI . kerületben , a Móricz Zsigmond körtér közelében található, tömegközlekedésessel könnyen megközelíthető.
Tanácsadás szolgáltatás:
Eseti adótanácsadási szolgáltatással is állunk Ügyfeleink rendelkezésére. Vállaljuk szerződéseik adó és számviteli szempontból való véleményezését. Számlák, teljesítésigazolások kiállításához segítséget, tájékoztatást nyújtunk. Nagy tapasztalattal rendelkezünk EU , azaz közösségi termékértékesítés – termékbeszerzés, adott és kapott szolgáltatások magyar áfa törvény szerinti megítélésében, szabályozásában. Pénztárgépek, számlázó programok használatával kapcsolatos adójogi kérdésekben is fordulhatnak hozzánk.
Üzletviteli tanácsadási szolgáltatásunk keretében az üzleti terv készítésében is tudunk segítséget nyújtani Partnereinknek. Cégalapítás előtt segítünk a tevékenységéhez és az adózási lehetőségekhez leginkább megfelelő cégforma kiválasztásában.
Marketing tanácsadási szolgáltatásunk igénybevételével növelheti hirdetési hatékonyságát, költséghatékonyan szerezhet új ügyfeleket.
Üzlet és életvitelével kapcsolatban szintén fordulhat hozzánk tanácsért. Társaságok és magánszemélyek részére egyaránt állunk rendelkezésre coaching szolgáltatásunkkal.
Karrier tanácsadás szolgáltatásunkat elsősorban magánszemélyek figyelmébe ajánljuk, amennyiben pályaválasztás, pályamódosítás előtt állnak vagy épp állást keresnek.
Tájékozódjon, hasonlítsa össze szolgáltatásaink ár/érték arányát más Könyvelő Irodákkal! Töltse ki árajánlat kérő űrlapunkat 3 perc alatt, tekintse meg aktuális könyvelési és bérszámfejtési díjainkat.
Ha WEB Áruházat üzemeltet kalkuláljon egyedi ajánlatkészítő táblázatunkkal.
WEB-áruházaknak |
---Gyors információ--- |
|||||
Árajánlat kérő űrlap - TIPP
Számviteli szolgáltatás (könyvelés , bérszámfejtés):
Mikle Beáta
Tel.:+36 30 600 5996
Tanácsadás (adótanácsadás, coaching):
Samu Gizella
Tel.:+36 30 251 9951
Köszönjük érdeklődését.